Fémmentes cirkon koronák

Legyen természetes és élethű az új fogpótlása. A cirkon pótlások fényáteresztő képességüknek köszönhetően élettel teli ragyogást kölcsönöznek fogpótlásának. Rendelőnkben a legmodernebb CAD/CAM (számítógéppel tervezett és számítógép vezérléssel kivitelezett) technológiával készülnek a cirkon pótlások, akár 3 nap alatt.

Cirkon fogpótlások

CAD/CAM (számítógéppel tervezett és számítógép vezérléssel kivitelezett) technológiával készülő fémmentes cirkon fogpótlások

Milyen előnyei vannak a CAD/CAM technológiával készülő cirkónium koronának?
  • Esztétikus
  • Természethű
  • Hipoallergén
  • Ezred milliméter pontosságú
  • Kényelmes viselet
  • Gyorsan elkészül (5 munkanap alatt)
  • Szilárd
  • Tartós

Fémmentes cirkon koronája, illetve hídja minden esztétikai elvárását felülmúlja majd, hiszen áttetszősége és fehér ragyogása természetessé teszi mosolyát!

• A cirkónium-dioxid 100%-ban fémmentes, természetes ásványi anyagból van, így nem gyakorol káros hatást szervezetére
  • Teljes mértékben antiallergén, így bárki számára elérhető
  • Transzparenciája, azaz fényáteresztő képessége miatt lényegesen esztétikusabb a fémkerámia koronáknál
  • Szilárdságának köszönhetően tartós és tág határok között terhelhető
  • Segítségével magabiztos és természetes mosoly érhető el
  • Az ára megfizethető, és tartóssága miatt kifizetődő beruházás
Hogyan történik a cirkónium fogpótlások készítése a BioDental Horváth rendelőben?
  • Rendelőnkben panorámaröntgen-felvételt készítünk Önről, hogy átfogó képet kapjuk fogainak állapotáról
  • Szakorvosi konzultáció keretében részletesen megbeszéljük Önnel, hogy milyen beavatkozásra van szükség, és hogy milyen megoldási alternatívák jöhetnek számításba
  • Közösen megegyezünk a leginkább megfelelő alternatívában, majd azt egy írásos kezelési tervbe foglaljuk, hogy pontosan tudja, mennyibe fog az adott beavatkozás kerülni
  • A beavatkozás alkalmával helyi érzéstelenítésben részesítjük, hogy a korona készítése egyáltalán ne okozzon fájdalmat Önnek
  • A szakorvos eltávolítja a szuvas fogrészeket, majd megfelelő kezelésben részesíti a további szuvasodás elkerülése érdekében
    Lenyomatvétel következik, amely alapján a fogtechnikai laboratórium majd elkészíti a cirkónium vázat
  • A laboratórium a lenyomat alapján egy CAD/CAM technológiájú (számítógép vezérelt) berendezés segítségével, 3-20 mikron pontossággal 3 napon belül elkészíti a vázat
  • Az elkészült váz bepróbáljuk, hogy az kényelmi és stabilitási szempontból mindenben megfeleljen az orvos-szakmai elvárásoknak
  • A sikeres vázpróbát követően a fogtechnikai laboratórium 3 napon belül elkészíti a kerámialeplezést, mellyel a fogmű elnyeri végleges formáját
    A végleges fogművet minőségbiztosítási okokból újra bepróbáljuk.  Amennyiben a fogmű esztétikai, kényelmi szempontból valamint a fogszínt illetően is elnyerte az Ön tetszését, azt véglegesen behelyezzük, és ezzel a folyamat véget ér.
Fémmentes cirkon koronák, hidak alkalmazása
  • A nagymértékben károsodott fog vagy foghiány pótlásra korszerű megoldás a fémmentes cirkon koronák, hidak alkalmazása.
  • A korszerű fémmentes koronák illetve cirkon-alapú hidak teljes egészében kerámiából készülnek, ezért galvánjelenséget nem okoznak a szájüregben.
  • A kerámia anyagok transzparenciája miatt szebb, természetesebb fogszíneket tudunk készíteni, fekete szegély megjelenése nem várható.
  • A kedvező esztétikai és egyéb tulajdonságai miatt előnyben részesítjük a fémmentes, teljesen kerámiából készült fogpótlásokat.
  • Ma számos porcelán anyag áll rendelkezésre, melyek hasonlóak megjelenésükben, tulajdonságaikban azonban nagyon eltérőek, pl.: szilárdság, ragasztási eljárás.

Az anyagok és a technológiák pontos ismerete elengedhetetlen a legjobb megoldás kiválasztásában.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a koronák, hidak ne irritálják az ínyt, ne okozzanak gyulladást, „ínyvérzést”.

Fogtechnikai partnerünk technológiája, szakértelme, közelsége, a több mint tizenötéves együttműködés biztosíték minden korona és híd magas minőségére.

Kapcsolatfelvétel

+36-1-436-0006
+36-20-620-2055
horvath.biodental@gmail.com

Írjon üzenetet!

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével. Kitöltés után 24 órán belül felkeressük!