Napjainkban a fogászati implantátumokon rögzülő fogpótlás a leghatékonyabb és legbiztonságosabb módja a hiányzó fogak pótlásának. A műgyökér avagy implantátum beültetése ma már mindennapos beavatkozás.

Mit nevezünk implantátumnak?

A fogászat implantátum az esetek túlnyomó többségében egy csavar, amit a hiányzó fogak helyettesítésére az állkapocs-csontba helyez be az implantológus. Leggyakrabban titánból készülnek, melyet kedvező tulajdonságai miatt az emberi szervezet képes befogadni.

Mikor alkalmazható az implantáció?

Az implantátumokat egy vagy több fog pótlása érdekében használják a szomszédos fogak kezelése nélkül. Miközben egy-egy fog pótlására is kitűnőek, alkalmasak kisebb-nagyobb hidak alátámasztására is. A kivehető fogsorok stabilizálására is megoldást jelentenek, de leginkább e kényelmetlen, kompromisszumokkal teli protézisek kiváltását teszik lehetővé. Kedvező élettani hatásainak egyike, hogy jelenlétével az implantátum elősegíti a csont megőrzését, így fog elvesztése esetén mihamarabbi implantáció ajánlott.

Kinek ajánlott az implantátum?

Voltaképpen bárkinek, aki jó általános egészségi állapotban van, és egy vagy több fog pótlására van szüksége. A magas szintű szájhigiénia és az orvosi utasítások pontos követése a siker alapja.

Ha nincs elegendő mennyiségű és minőségű csont, csontpótló műtétre is sor kerülhet az implantációt megelőzően, vagy akár azzal egy időben. A csontszerkezet vizsgálatára minden esetben szükség van. Ennek érdekében CT-felvétel készül a kezelés előtt.

Az alábbi egészségügy problémák befolyásolhatják az implantáció sikerét:.
cukorbetegség, bizonyos szív- és érrendszeri problémák, vérzékenység stb. Túlzott alkoholfogyasztás, erős dohányzás illetve drogfogyasztás további kockázatokat hordoznak.

Melyek az implantáció előnyei?

Hosszú távú megoldást jelent gyakorlatilag tökéletes funkcionalitás és rendkívül magas szintű esztétikai tulajdonságok mellett.

Elősegíti a csont megőrzését. A saját fogra készülő koronáknál, hidaknál erősebb és tartósabb fogpótlást kínál. A maximális hatékonyság és esztétika érdekében változatosan kombinálható különböző fogmegtartó kezelésekkel. Mindezeknek köszönhetően az implantáció segít visszanyerni a rágóképességet, a természetes mosolyt és a magabiztosságot.

Pácienseink visszajelzései alapján a fogbeültetés nem jár fájdalommal. Szerintünk Önnek is ez lesz a véleménye:

• Nyerje vissza fiatalkori életminőségét és mosolyát!
  • Nyerje vissza eredeti rágóképességét!
  • Bármilyen típusú ételt megehet, nincsenek korlátozások.
  • Ne bajlódjon kivehető fogpótlással!
  • Nyerje vissza önbizalmát, melyet hiányzó fogai miatt veszített el!
  • Érvényesüljön könnyebben a magánéletben!
  • Építse sikeresebben karrierjét!
  • Mosolyogjon magabiztosabban!
Miért válasszon minket?
  • Mert dr. Horváth 26 évnyi tapasztalattal rendelkezik fogászati implantátumok behelyezésében
  • Mert a legjobb minőséget és szakmai színvonalat biztosítjuk Önnek évtizedek óta.
  • Mert átérezzük a problémáját, és személyre szabott megoldásokat ajánlunk.
  • Mert a lehető legkisebb mértékű fájdalmat vagy érzékenységet okozzuk, melyhez a jelen kor követelményeinek megfelelően minden eszköz és technológia a rendelkezésünkre áll.
  • Mert hétköznapi nyelven magyarázzuk el a szükséges beavatkozásokat lépéséről lépésre, és olyan alternatív javaslatokat teszünk, melyek minden szempontból kielégítik pácienseink igényeit.
Hogyan történik a fogimplantátumok beültetése a BioDental Horváth Rendelőben?

Fájdalommentes és gyors eljárás, melynek végeredménye életminőségének radikális javulása

• Egy Cone Beam CT felvétel segítségével szakorvosi konzultáció keretében részletesen megbeszéljük Önnel, hogy milyen beavatkozásra van szüksége, hány fogászati implantátumot és hová kell beültetni, és azt, hogy milyen megoldási alternatívák jöhetnek számításban az Ön esetében
  • Közösen megegyezünk a leginkább megfelelő kezelési tervben, majd azt egy írásos ajánlatba foglaljuk, hogy pontosan tudja, mennyibe fog az adott beavatkozás kerülni
  • Amennyiben az ajánlatot elfogadta, egy Önnek megfelelő időpontot beszélünk meg a fogbeültetésre
  • Dentálhigiénia kezelésben részesítjük, hogy előkészítsük fogait a beavatkozásra
  • Az előre megbeszélt időpontban a műtét alkalmával helyi érzéstelenítést alkalmazunk, hogy a fogbeültetés egyáltalán ne okozzon fájdalmat Önnek
  • Rendelőnk implantológusa, dr. Horváth László, elvégzi a fogbeültetést és teljesen lezárja a műtéti területet, hogy Ön szabadon tudjon étkezni a gyógyulási periódus alatt
  • A fogbeültetést 3-5 hónapos gyógyulási periódus követi, mely során az fogászati implantátum becsontosodik és elég stabillá válik a továbblépéshez
  • A gyógyulási periódust követően a kezelőorvosa helyi érzéstelenítésben feltárja az implantátumokat amennyiben ez szükséges, így ez szintén nem fog fájdalmat okozni Önnek
  • Lenyomatvétel következik, amely alapján a fogtechnikai laboratórium 3 napon belül elkészíti a pótlás vázát
  • Ezt követően kerül behelyezésre az implantátumfej (abutment), melyre aztán a végleges pótlás kerül
  • Az elkészült vázat bepróbáljuk, hogy az kényelmi és stabilitási szempontból mindenben megfeleljen az orvos-szakmai elvárásoknak
  • A sikeres vázpróbát követően a fogtechnikai laboratórium 3 napon belül elkészíti a kerámialeplezést, mellyel a fogmű elnyeri végleges formáját
  • A végleges fogpótlás minőségbiztosítási okokból újra bepróbáljuk és beállítjuk a helyes harapási felszíneket Amennyiben a fogpótlás esztétikai, kényelmi és funkcionális szempontból is elnyerte az Ön tetszését, akkor annak végleges beragasztásával a folyamat véget ér.

A „nehéz esetekben”, amikor kevés csont áll rendelkezésre, modern augmentációs (csontpótlással együtt járó) műtétek segítségével pótoljuk a hiányzó csontot a megfelelő helyen. A csontpótlás saját csont kinyerésével vagy különböző csontpótló anyagok használatával egyaránt lehetséges. Gyakran ezek együttes alkalmazása szükséges az optimális csontviszonyok kialakításához.
Ezen technológiáknak köszönhetően csaknem minden esetben lehetséges a hiányzó fogak pótlása fogászati implantátumok segítségével.

Újdonság: Flapless surgery – fogászati implantátumok behelyezése metszés, varrat nélkül

Ez a technika a páciensek egy részénél, megfelelő csontmennyiség esetében lehetséges megoldás.

A 3D computer-es tervezést követően műtéti fúróvezető-sablon készül, melynek segítségével – metszés nélkül – megfelelő, pontos helyükre kerülnek az fogimplantátumok. A páciens 1-2 nap múlva vagy a műtétet követően azonnal az új implantátumokra rögzített ideiglenes hidat vagy fogpótlást kap.

A módszer előnyei: a beavatkozás rövid ideig tart, nincs metszés, seb, vérzés, nincs a műtétet követően duzzanat, fájdalom. Emellett a páciens azonnal vagy másnap fogakat is kap, ugyanis a 3D computer-es tervezés lehetővé teszi az implantátumok optimális elhelyezését a rendelkezésre álló csontba.

Kapcsolatfelvétel

+36-1-436-0006
+36-20-620-2055
horvath.biodental@gmail.com

Írjon üzenetet!

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével. Kitöltés után 24 órán belül felkeressük!